METAL'S PLACE

diumenge, 12 de juliol del 2009

SONISPHERE: el concert


Bon dia.

Comença aquí la crònica de Sonisphere Festival. Em sap greu no ser tan ràpid com altres vegades, però vaig arribar a les 3 de la matinada totalment rebentat: portava des de les 17 h del dia abans....

Però bé, començem. Una valoració general, alta, molt alta sobre tot pel nivell del grups. Et poden agradar més o no, però tots de primera linea. Els horaris es van cumplir força be, i la distancia entre escenaris era prou petita per arribar a temps.

El pitjor: les cues per comprar tikets per beure i menjar. Més de tres quatrs d'hora. I després, a l'hora punta de jalar, ja us podeu imaginar com estava tot. Sort que jo vaig fer un berenar....

Seguim pel lloc: una puta merda. Això del Forum és horrorós. Sepre vaig estar en contra d'aquella celebració que va montar el Clos i ara, la primara vegada que la trepitjo, em confirmo. Quina manera de tirar la pasta, però es que a més el lloc és des del punt de vista estètic molt lletg.

Després segueixo amb els grups.

Pel que fa a les fotos, tenen caràcter testimonial, i no son gaire bones, però, ja se sap, amb el mòbil....

1 comentari:

Salvador Macip ha dit...

Gràcies per les cròniques de primera mà! No he anat a cap consert al fòrum, però no em sembla qeu hagi de ser un lloc gaire adequat...