METAL'S PLACE

dimecres, 13 de maig del 2009

Mothers Day by Duff McKagan's Loaded

Per fí. Ja el tinc. És la segona recomenació de la setmana, el nou CD d'en Duff McKagan.
En un Duff es un paio que sempre m'ha caigut simpatic, i que voleu que us digui tenia ganes de comprar-me el CD.
Hi ha de tot, com sempre, però de totes maneres el que em sembla que és que és una música autènica, sincera, directa i moltes vegades efectiva. Aquest tema, o Wasted Heart, Blind Date Girl o la mateixa No More que ja coneixem, estàn força be, o com a mínim a mi m'agraden, i no és cap reedició dels Guns, dels Neurotic Outsiders ni dels Velvet Revolver.

4 comentaris:

Salvador Macip ha dit...

OK, m'has convençut! A la llista de la compra.

Metaljack ha dit...

Molt be!!, ni que sigui pels vells temps !

Ferran Teixes i Argilés ha dit...

m'agrada!!!!

Metaljack ha dit...

Saps qui és?